سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز

ویدئوآموزشی “باغ گلها” به همراه انیمیشن “الفباکده نور” دو کاربره

دسته: , , , , ,
موجودی: 10 موجود در انبار

قیمت اصلی 100,000 تومان بود.قیمت فعلی 90,000 تومان است.

این ویدئو آموزشی ویژه مربیان فرآنی و اولیا است که قصد آموزش حروف و قواعد تجویدی را برای کودکان 5 تا 6 سال و افراد بی سواد و تکرار تمرین بیشتر در منزل برای تثبیت مطالب آموزش داده شده در کتاب کار کودک (1)، کتاب کار کودک (2) و قرآن برای کودکان به روش سرود، قصه، سرگرمی و کارت‌های مصور کوچک را دارند. این مجموعه دارای دو بخش می باشد که در بخش دوم “انیمیشن الفباکده نور” ارائه گردیده است.

تعداد:
مقایسه
شناسه محصول: cd2000-1-1-2 برچسب: , ,

دراین مجموعه ویدئوهای آموزشی باغ گلها و انیمیشن الفبا کده نور ارائه شده است .


در این ویدئوی آموزشی چهره ماندگار قرآنی استاد احمدرضا محسنی مستقیما با کودکان نحوه ی تدریس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به زبان کودکان که همان قصه،سرود،سرگرمی می باشد را منطبق با روانشناسی رشد کودکان ارائه نموده اند. در این ویدئومربی می تواند تدریس غیر مستقیم حروف فارسی، مخارج حروف به ساده ترین روش به صورت تجسمی و عینی همراه با قصه، شعر، سرود و نمایش را با هدف آموزش لحن عرب به زبان کودکانه آموزش ببیند.کارگاه های مختلف انواع بازی ها (سرود و …) ،مفاهیم علوم ، ریاضی، زبان آموزی، هنر، اجتماعی، تربیت بدنی،بهداشت و … با هدف انتقال غیر مستقیم مفاهیم دینی یکی دیگر از مطالب مهم این ویدئوی آموزشی می باشد. هنر بسیار مهم نحوه صحیح رفتار با کودکان ،فنون تدریس و کلاس داری هم در این مجموعه عملی ارائه گردیده است.
در این ویدئوها نحوه ی عملی و مستقیم تدریس کتاب کار کودک (1)،کتاب کار کودک (2) ، کتاب قرآن برای کودکان که در ویدئوهای باغ رضوان روش تدریس آن وجود دارد نیز ارائه شده است.
به عبارت دیگر این ویدئوها کلیه ی ویژگی های ویدئوهای باغ رضوان را دارند با این تفاوت که توضیحات ویژه ی مربی حذف شده است و مربی پس از شرکت در دوره های آموزشی و دیدن ویدئوهای رضوان می تواند به راحتی با دیدن این ویدئوهای آموزشی-کارگاهی به کودکان 5 تا 6 سال تدریس نماید.
با استفاده از روش نوین آموزش قرآن استاد محسنی هر فرد علاقه مند ، بدون هیچ پیش زمینه ی قرآنی می تواند کودکان را به نحوی آموزش دهدکه پس از 90 جلسه قادر به خواندن قرآن با خط عثمان طه و رعایت قواعد و نکات تجویدی باشند . در واقع تهیه و استفاده ازاین ویدئوها همزمان با شرکت در دوره های آموزش مربوطه برای فعالیت صحیح وحرفه ای هر مربی لازم و ضروریست.
خانواده ها هم بعد از تدریس مربی می توانند این سی دی را با هدف تثبیت آموخته ها برای کودک پخش نمایند.

انیمیشن الفبا کده نور:
در این مجموعه حروف بیانی در قالب انیمیشنی کودکانه باتوجه به 5 داستان اول کتاب بازی و آموزش و کتاب کارکودک(1) آموزش داده شده است.(شامل 5 داستان بچه کلاغ ،کلاه به سر ،موتور سوار،زنبور فداکار ، الاغ سوارمی باشد). مربی می تواند از این انیمیشن در راستای تثبیت هرچه بیشتر داستان ها و مفاهیم دروس غیرمستقیم استفاده نماید و کودکان را تشویق به دیدن این انیمیشین در منزل نماید.

با توجه به تغییر فن آوری و عدم وجود CD Rom در تجهیزات جدید، از این رو سعی نمودیم راهکاری مناسب جهت ارائه محتوای آموزشی باکیفیت بر بستر آنلاین ایجاد نماییم. این محصول بر بستر نرم افزار Spotplayer به مشتریان گرامی ارائه می گردد. بعد از خریداری این محصول یک کد فعال سازی (register) به شما ارائه می گردد که می توانید با استفاده از این کد در نرم افزار spotplayer در بستر کامپیوتر، تبلت و گوشی های هوشمند، دوره را فعال نموده و از محتویات آموزشی آن بهره مند گردید. لازم به ذکر است این کدفعال سازی (لایسنس) فقط بر روی یک تجهیز یا سیستم (درصورت تهیه لایسنس دوکاربره در دو سیستم) قابل نصب و ارائه خدمات می باشد لذا در هنگام نصب و استفاده از این محتویات دقت لازم را مبذول فرمایید.


لازم به ذکر است کدفعال سازی(لایسنس) ارائه شده توسط سایت بصورت پیش فرض یک کاربره می باشد و درصورت خرید لایسنس دوکاربره لطفا بعد از خرید، نام و نام خانوادگی به همراه شماره موبایل خریدار را در پیامرسان ایتا به شماره 09931845896 ارسال نمایید تا کاربر دوم فعال گردد.

وزن 150 گرم
نويسنده/نويسندگان

قطع

,

تعداد لایسنس

یک کاربره, دو کاربره

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدئوآموزشی “باغ گلها” به همراه انیمیشن “الفباکده نور” دو کاربره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش و پاسخ از مشتریان

هیچ پرسش و پاسخی وجود ندارد ! اولین نفری باشید که درباره این محصول میپرسید!

موقع دریافت جواب مرا با خبر کن !
در حال بارگذاری ...